Moje ostatnie wpisy

  •   :: Jeb.
Kurwa no.
Nie chce już. 

    88 miesięcy temu

  •   :: Przykro. 
Ale takie życie 
Zawsze jest tak że każdy ma lepiej. 
&nb<br />sp

    88 miesięcy temu

  •   :: &hearts; DOBRZE JEST MIEĆ PRZY SOBIE KOGOŚ KOGO SIĘ KOCHA &hearts;
&nbsp;

    88 miesięcy temu

  •   :: jest jakoś lepiej..
jestem gotowa, by nareszcie się spotkać
a wtedy bedzie jeszcze lepiej
ale proble

    88 miesięcy temu

  •   :: oszukuje
oszukuje samą siebie
oszukuje Ciebie
udaje twardą
nigdy nie byłam przy Tobie sztuczna
teraz

    89 miesięcy temu

  •   :: nic nie robienie podziała, owszem
mało mnie już to wszystko obchodzi,
co chwile przekonuje się , że

    89 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aparat: lge - EXIF
Model: LG-D290

Wyślij na komórkę

Włącz muzykę/film

oszukuje

oszukuje samą siebie

oszukuje Ciebie

udaje twardą

nigdy nie byłam przy Tobie sztuczna

teraz boje się wyrazić jakiekolwiek emocje 

nie widzę sensu w niczym

nie wiem 

kompletnie kurwa nie wiem co mam robić

muszę zniknąć

bo nie dam rady podjąć jakiejkolwiek decyzji

po prostu nie dam rady wierze, że będzie Ci dobrze

że w koncu będzię

że znajdziesz kogoś przy kim będziesz tylko sobą 

przy mnie nie umiałeś.

wszystko było, kłamstwem, złudzeniem

wszystko

nie wiem czy pamiętasz, ale nigdy nie było dobrze

zawsze  było COŚ

kiedyś byłam pewna, że 

jestesmy dla siebie i tylko dla siebie

ze jesteś Jedyny

Ty dopiero teraz tak myśłisz

zniszczyłeś wszystko.



 

przepadło wszystko...

 

Miałem plany, ale już nie mam
i nie mam pojęcia co robić. 
Wiem tylko że chce zostać tutaj,
być z Tobą jak długo się da.
Tylko ty się dla mnie liczysz
zastanawiam się co robić i naprawdę już nic nie wiem.
Pomóż mi proszę,
Powiedz co mam zrobić

 

Link do wpisu:

Komentarze

damian1985
89 miesięcy temu

slicznaa

damian1985: slicznaa

odpowiedz

madox
89 miesięcy temu

Ładnie ;d xddd

madox: Ładnie ;d xddd

odpowiedz

kikusia1225
88 miesięcy temu

potrzeba czasu by zapomnieć, by przygłuszyć to uczucie trzymaj sie :*

kikusia1225: potrzeba czasu by zapomnieć, by przygłuszyć to uczucie trzymaj sie :*

odpowiedz

sandzia
88 miesięcy temu

Dasz radę z czasem!
prześliczna:*

sandzia: Dasz radę z czasem! prześliczna:*

odpowiedz

Dodaj komentarz

Użytkownik beyourself chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: oszukuje
oszukuje samą siebie
oszukuje Ciebie
udaje twardą
nigdy nie byłam przy Tobie sztuczna
te

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

cisza...

Wind River

Changes

Pozostałe (143)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili