Moje ostatnie wpisy

  •   :: Jeb.
Kurwa no.
Nie chce już. 

    88 miesięcy temu

  •   :: Przykro. 
Ale takie życie 
Zawsze jest tak że każdy ma lepiej. 
&nb<br />sp

    88 miesięcy temu

  •   :: &hearts; DOBRZE JEST MIEĆ PRZY SOBIE KOGOŚ KOGO SIĘ KOCHA &hearts;
&nbsp;

    88 miesięcy temu

  •   :: jest jakoś lepiej..
jestem gotowa, by nareszcie się spotkać
a wtedy bedzie jeszcze lepiej
ale proble

    88 miesięcy temu

  •   :: oszukuje
oszukuje samą siebie
oszukuje Ciebie
udaje twardą
nigdy nie byłam przy Tobie sztuczna
teraz

    89 miesięcy temu

  •   :: nic nie robienie podziała, owszem
mało mnie już to wszystko obchodzi,
co chwile przekonuje się , że

    89 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Mapa fotobloga

  • Zdjęcie Tytuł wpisu Plusów Komentarzy Odwiedzin
  •   :: Jeb.
Kurwa no.
Nie chce już.&nbsp;   + 26  13  17698 
  •   :: Przykro.&nbsp;
Ale takie życie&nbsp;
Zawsze jest tak że każdy ma lepiej.&nbsp;
&n   + 9  1574 
  •   :: &hearts; DOBRZE JEST MIEĆ PRZY SOBIE KOGOŚ KOGO SIĘ KOCHA &hearts;
&nbsp;   + 10  1869 
  •   :: jest jakoś lepiej..
jestem gotowa, by nareszcie się spotkać
a wtedy bedzie jeszcze lepiej
ale pro   + 5  1473 
  •   :: oszukuje
oszukuje samą siebie
oszukuje Ciebie
udaje twardą
nigdy nie byłam przy Tobie sztuczna
te   + 8  1243 
  •   :: nic nie robienie podziała, owszem
mało mnie już to wszystko obchodzi,
co chwile przekonuje się ,   + 2  1327 
  •   :: &nbsp;
&nbsp;
i pomyśleć, że wszystko da się zagrać..
ja nie chce, po prostu nie chce j   + 4  619 
  •   :: NIE MA MNIE DLA NIKOGO.&nbsp;   + 5  645 
  •   :: najbardziej,dzis boli najbardziej.&nbsp;   + 8  830 
  •   :: W głowach sie popierdoliło.   + 8  752 
  •   :: Dziubasku *.*
&nbsp;
&nbsp;<br />
&nbsp;
Najlepiej :3&nbsp;   + 5  637 
  •   :: nigdy nie było dobrze

kocham Cię za bardzo

dlatego to nie może trwać dłużej

dałam z siebie   + 7  730 
  •   :: tak po prostu
wszystko sie dzieje tak po prostu
zle powiedziane slowa, zle czyny
tak po prostu
przec   + 1  553 
  •   :: tak dobrze
naturalnie&nbs<br />p;
z Tobą&nbsp;
najlepiej<br />
chce aby tak zostało
Kocham Cię
bardzo   + 2  687 
  •   :: jest tak bardzo monotonnie
czuje sie tak bardzo bezradna
chce poczuć to na nowo
lecz wszystko wok&a   + 3  560 
  •   :: pogoda jest nie do zniesienia wręcz
tylko deszcz i deszcz&nbsp;
a gdzie ten śnieg?
już za dwa   + 4  655 
  •   :: siostrunia <3&nbsp;
&nbsp<br />;
&nbsp;
jakoś żyć trzeba nadal
trzeba
po prostu
trzeba
c   + 3  644 
  •   :: czemu mamy nier&oacute;wne szanse..
kiedy mamy wsp&oacute;lny cel
...
Boże powiedz jak ży   + 4  615 
  •   :: kolejny weekend z Najlepszym :3
&nbsp;
&nbsp;
<br />CUDOWNIE
WSPANIALE
NAJLEP<br />IEJ
&nbsp;<3
&   + 5  604 
  •   :: &nbsp;
CUDOWNA *.*
&nbsp;
_________
<br />&nbsp;
ehh&nbsp;
<br />dlaczego ja muszę byc tak pami   + 6  649 
  •   :: Syla <3
&nbsp;
________<br />_________
&nbsp;

moj<br />e szczęście to Ty
już teraz mam dla kogo    + 6  622 
  •   :: radze zebyś żył swoim życiem
co problem znkiknąl ?&nbsp;
nie, wgl
znikeły tylko rozmowy o    + 6  621 
  •   :: nie r&oacute;b tego,
nie r&oacute;b nigdy więcej
zabolało mnie bardzo, fakt
ale to nie by   + 4  601 
  •   :: tak bardzo kochany ! *.*&nbsp;
&nbsp;
<br />
Tylko Ty odr&oacute;żnisz deszcz od moich łez,&   + 4  680 
  •   :: najlepiej !
chce aby tak zostało
naturalnie
ale&a<br />mp;nbsp;
pięknie
na zawsze
na zawsze
już&nbs   + 7  580 
  •   :: taak dużo to dało
tak bardzo wierze w nas
tak bardzoo..
nareszcie czuje że może się cokolwiek u   + 5  1324 
  •   :: prawdziwą miłość dałam Ci.
&nbsp;
&nbsp;<br />
&nbsp;
&nbsp;

D<br />ziś już wiem, że ja   + 5  901 
  •   :: ' &nbsp;nawet gdyby cały świat przeciwko był,
Ty decyduj
to Tw&oacute;j los, słucha   + 3  625 
  •   :: tak , boli, cholernie boli
nie wiem co dajej
pierwszy raz w zyciu mam mieszane uczucia
naprawde mies   + 4  552 
  •   :: Esterka <3&nbsp;
&nbsp<br />;
&nbsp;
&nbsp;
&<br />amp;nbsp;
&nbsp;
&<br />;nbsp;
ta, ta, ta   + 6  646 
  •   :: musze się zauroczyć, zakochać na nowo
samo pielęgnowanie tego co się wypala
nie pomoże,
wcale    + 4  696 
  •   :: jeteś ten Jedyny
jedyny w swoim rodzaju
niepowtarzalny
nj<br />alepszy
najsłodszy
najuk<br />ochańszy
rozumie   + 7  846 
  •   :: ohohoh jeju :3
&nbsp;
&nbsp;
<br />&nbsp;
' nasze życie będzie jak poemat, trzeba tylko   + 5  550 
  •   :: jeej , tak dawnoo tu byłam..
teraz już wiem wszystko,
a przynajmniej tak mi się wydaje
dam rade,    + 5  579 
  •   :: tak r&oacute;znie
tak dziwnie ze mną
ale tak chyba dośc pozytywnie
straram się nie odwracac z   + 7  731 
  •   :: nie jest jeszcze idealnie, bo wspominam
ale zdecydowanie lepiej
i niech tak zostanie
byle naturalnie   + 9  836 
  •   :: spr&oacute;bujemy ?
no tak, pr&oacute;bjemy 
i starsz sie ogromnie
i ja&nbsp; pr&oac   + 8  1006 
  •   :: za bardzo boli.   + 4  636 
  • a dziś jeszcze My..  :: teraz siedzę analizuje każdy nasz dzień,
coraz bardziej wszystko zaczyna mi się układac
jak mog a dziś jeszcze My..   + 8  889 
  •   :: czy wyjdzie jeszcze słońce?
po tej burzy
wyjdzie.. ?
:(
nie wiem
nie wiem czy poczujeje jeszcze ta   + 6  568 
  •   :: tak ciężko
staram się by było dobrze,
ale coś pęknie
tak nagle
wszystko wr&oacute;ci, wszy   + 8  549 
  •   :: słowa to nic, czyny to wszystko
odpadam
nie dam rady
klamstwo za kłamstwem
ja o tym wiem, 
ale ju   + 6  632 
  •   :: tylko trochę tak smutno. .
i szkoła się zaczęła i w sumie juz nw nic
rozpierdoli mnie to wszyst   + 9  581 
  •   :: &nbsp; taki tam wieczorek ,
taak romantycznie
&nbsp;
&<br />amp;hearts;&hearts;&a<br />mp;hearts;   + 5  715 
  •   :: w słowa już nie wierze tak m&oacute;wiłam
zawio<br />dłam się, co mnie upewniło w przekonaniu,    + 7  651 
  •   :: słowo przeciw faktom.
&nbsp;
&n<br />bsp;
&nbsp;
&nbsp<br />;
&nbsp;
' i to co widzisz   + 7  11  841 
  •   :: Jejku
&nbsp;
:(&n<br />bsp;
&nbsp;
&nbsp<br />;
&nbsp;
&nbsp;
&<br />amp;nbsp;
&nbsp;
&   + 6  684 
  •   :: Kamyla &hearts;
&nbsp;
n<br />igdy nie zawiodłas,
i mam pewność, że nigdy tego nie zrobisz
od    + 6  738 
  •   :: dostałam tak prosto w serce
nie zaufam juz nigdy
co chwile widzę te słowa
co chwile to wraca
ja t   + 9  618 
  •   :: co ten deszcz .. -,-
chce słoneczko !&nbsp;
ale wr&oacute;ciłeś i z Tobą nawet najbardzi   + 5  726 
  •   :: bycie na pierwszym miejscu, bo odległość
teraz wszystko wraca do normy   + 6  581 
  •   :: .&nbsp;
&nbsp;
&a<br />mp;nbsp;
&nbsp;
&<br />nbsp;
Ciebie chce, &nbsp;Ciebie chce już tylk   + 6  629 
  •   :: Misiek &hearts;
&nbsp;
&<br />amp;nbsp;
&nbsp;
` dobrze Cię mieć, &nbsp;
dobrze jest mie   + 7  574 
  •   :: jeszcze tylko kilka dni.. &hearts;
&nbsp;
&<br />amp;nbsp;
` dzięki Tobie znam smak życia, &   + 10  668 
  •   :: Juz tak niedługo,&nbsp;
Dziu<br />bus tak bardzo niedługo !
&hearts;&hearts<br />;&hearts;
&am   + 10  789 
  •   :: jeszcze dwa tygodnie,&nbsp;
tak tylko dwa tygodnie.
i będziesz tu, Misiek nareszcie ! <3&   + 6  584 
  •   :: BUM &hearts;&nbsp;
&a<br />mp;nbsp;
&nbsp;
&<br />nbsp;
' and I, I'm never letting go    + 5  578 
  •   :: &hearts; TAK TAK TAK &hearts;
&nbsp;
&<br />amp;nbsp;
&nbsp;
&<br />;nbsp;
&nbsp;
'    + 5  777 
  •   :: ...
&nbsp;
&nbsp;<br />
&nbsp;
&nbsp;
&#<br />039; dla mnie całym światem, &nbsp;ja wiem t   + 4  662 
  •   ::  
NO.&nbsp;



Nigdy nie wolno zmieniać się dla kogoś.&nbsp;
&nb<br />sp;
Bo nie warto.&   + 6  618 
  •   :: bo wystarczy zaufać, zaufać tak bezgranicznie.&nbsp;
<br />chyba po p&oacute;ł roku bycia ze so   + 4  583 
  •   :: ...
&nbsp;
i zn&oacute;w się boję,&nbsp;
zn&o<br />acute;w wątpię,&nbsp;
zn&am<br />p;oa   + 4  537 
  •   :: Słoneczko ♡&nbsp;
&nbsp;
<br />&nbsp;
&nbsp;
&am<br />p;nbsp;
po prostu przytul mocno i nie p   + 9  644 
  •   :: czy lepiej ?&nbsp;
tak o wiele.&nbsp;
z dnia na dzień będzie jeszcze lepiej.&nbsp;
wie   + 9  845 
  •   :: to wszystko wraca,&nbsp;
choć zamiast sie pociąć, wole zaplakac..&nbsp;
&<br />;nbsp;
&n   + 7  700 
  •   :: I znowu ta jebana bezsenność,&nbsp;
i znowu zostałam sama,&nbsp;
i znowu sobie nie daje r   + 5  496 
  •   :: Siostrunia ♡&nbsp;
ciężko,&a<br />mp;nbsp;
ale znośnie.&nbsp;
musze wytrzymac.
widac optymizm   + 5  489 
  •   :: Umrę z tęsknoty za Tobą :(&nbsp;
Przecież to az p&oacute;łtorej miesiąca,&nbsp;
Z    + 5  581 
  •   :: Z Dziubkiem pięknie ! :*&nbsp;
Tak bardzo kocham kocham Cię ! <3&nbsp;
Reszta się nie    + 6  540 
  •   :: Szansa była.&nbsp;
Cofnelab<br />ym czas, do tego momentu, gdy było wszystko dobrze.&nbsp;
&   + 6  621 
  •   :: Przepraszam ze ranie tak jak nikt.&nbsp;
Pragnę tylko zamknąć oczy i juz nigdy nie ujrzeć te   + 7  579 
  •   :: taak bardzo pięknie ! ;D 
moze i jestem czasem wredna, trudna do ogarniecia,ale pamietaj, ze to nie   + 9  714 
  • .  :: ojeej, taak dawno tu bylam.
jakoś brak czasu.
może brak chęci.
w życiu się nie zmieniło.
nadal .   + 10  755 
  •   :: szkoda sł&oacute;w.
na wszytko.
kurwa, dosłownie na wszystko.
na chwile dobrze.
i znowu coś p   + 10  1320 
  •   :: ohoohohoho . <3 
&nbsp;
&nbsp;
&a<br />mp;nbsp;
Zawsze  jest tak samo. Nieważne jak bardzo bę   + 12  1010 
  •   :: taaa -.-
&nbsp;
&nbsp;<br />
Każdy z nas tego przecież chce, zatrzymać się byle być szczęśl   + 11  11  693 
  •   :: bo pierdolić to co było, to co jest, to co będzie.
tyle w tym temacie.   + 9  857 
  •   :: wakacyjne zn&oacute;w *.*
&nbsp;
&nbsp;<br />humor chuj wie jaki..
wczoraj imp.
z Nimi ! <3   + 11  755 
  • dbaj o teraźniejszość. przeszłości nie zmienisz, a przyszłość nadejdzie sama.   :: nienawidze tej jebanej zimy ! -.-
chce lato, tu i teraz. 
&nbsp;
&nbsp;
&a<br />mp;nbsp;
M&Oac dbaj o teraźniejszość. przeszłości nie zmienisz, a przyszłość nadejdzie sama.   + 11  10  2084 
  • ♥♥♥  :: Sylwester udany ! &hearts;
taak, to był wspaniały koniec 2013 roku i początek 2014 ! &hea ♥♥♥   + 12  12  955 
  • kolejny monotonny dzień poskładany z ironicznych wydarzeń, bez braku emocji.  :: wesele udane bardzo ! 
dziękuję :)

----
ja pierdole.
jebać.
kurwa, jebać.



nie wiem co myśle kolejny monotonny dzień poskładany z ironicznych wydarzeń, bez braku emocji.   + 10  11  1158 
  •   :: wczoraj imprezowo. 
dzisiaj odpoczywamy,
jutro wesele. 
będzie dobrze ! :)
&nbsp;
&nbsp;
<br />&a   + 6  10  636 
  •   :: święta mijają tak bardzo chujowo. 
chce zeby już się skończyły. 
byle do Sylwka wytrwać i wt   + 10  730 
  •   :: Wesołych Kochani ! &hearts;
&nbsp;
&<br />amp;nbsp;
&nbsp;


&#<br />039;Za nami milion szans, życ   + 6  630 
  •   :: własnie dzisiaj, po takiej sytuacji zrozumiałam, jak bardzo, tak bez kitu, tak naprawde poważnie    + 8  11  664 
  •   :: dziękuję, że ten pierdolony stan minął.

' Jest dla mnie wszystkim, &nbsp;świat dziś   + 5  583 
  •   :: żeby jakoś przeżyć w tym pojebanym świecie trzeba mieć tak konkretnie wyjebane.
wyjebane na WS   + 8  755 
  •   :: tak bardzo naturalnie&nbsp; ;) 
&nbsp;
&nbsp;
&a<br />mp;nbsp;
kuurwa, co za humor.&nbsp;    + 10  862 
  •   :: jejjku, jejjku.
 już chce być zdrowa. chce p&oacute;łmetku. chce świąt. chce spokoju..
a ta   + 9  978 
  •   :: "&nbsp; Znajdź 	faceta, kt&oacute;ry nazwie Cię piękną kobietą, a nie fajną dupą   + 5  677 
  •   :: właśnie dla takich chwil warto być &hearts;


Weź mocno mnie obejmij, jakby świat miał dzi   + 7  753 
  •   :: wczoraj troche bardzo ok . można się było na chwilę rozerwać. 



' Przy Tobie zapominam o   + 5  560 
  •   :: 'Jesteś ta moja ukochana, jedyna przy Tobie ciesze się każdą chwila. Tak bardzo mi Ciebie t   + 5  654 
  •   :: tsaa ;)
&nbsp;
&nbsp;
<br />&nbsp;

' w każdym detalu, akordzie i dźwięku, bez Ciebie    + 2  472 
  •   :: i kolejny dzień zastanawiała się, czym sobie zasłużyła na Niego. przecież życie było tak ch   + 3  508 
  •   :: &nbsp;
pfffff.
&n<br />bsp;
&nbsp;
&nbsp<br />;
&nbsp;
&nbsp;
Z<br />apaść w głęboki sen,    + 2  733 
  •   :: &nbsp;nie potrafię określić tego stanu. nie wiem, co się ze mną dzieje.
ale wiem jedno, pra   + 3  571 
  •   :: p&oacute;lmetek, taaaak baaardzo faajny ! ;D
' a pasku nie ma ;D ! ' hahahhaha, co Kla   + 2  577 
  •   :: cześć Kamyla &hearts;
____________<br />_______________



dzięk<br />i Tobie to podłe życie nabrało s   + 3  574 
  •   :: &nbsp;' Gdy zobaczyłem Cie ten pierwszy razpomyślałem odtąd świat jest właśnie nasz&   + 2  557 

Znajomi

cisza...

Wind River

Changes

Pozostałe (143)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili